random stuff for sale

Discussion in 'For Sale / Want to Buy' started by Elan, Oct 25, 2004.

  1. Elan

    Elan steve french

    9,733
    109
    63
    i have some stuff i want to sell.


    brand new tioga rims. i have a 24" and a 26". never laced. i can drill it if you want, but it will be extra. $25 each?

    truvativ stylo cranks- used... threads/splines in good shape though. - $40?

    a maxxis miniron dhr 2.5 in ST. ~%60 tread - $15

    rear avid caliper adapter ( i have two). 160mm - $5

    rear avid sd-7 lever, new - $15

    race face prodigy stem. 5X90mm. brand new- $20.

    + postage on errethang
     
  2. WhiteRavenKS

    WhiteRavenKS Well-Known Member

    6,516
    103
    63
    ill take that 26" tioga rim off your hands.
     

  3. Elan

    Elan steve french

    9,733
    109
    63
    its all you
     
  4. redneck_biker

    redneck_biker Guest

    68
    0
    0
    i might want the sd 7 lever for my vbrake i dont know tho.
     
  5. hophopsnap

    hophopsnap Well-Known Member

    2,851
    134
    63
  6. B1105

    B1105 New Member

    1,308
    5
    0
    oh shit, was that a tioga DH rim?
     
  7. PJL

    PJL War is Peace

    550
    6
    0
    What Tioga rims are those? What spoke count? Danke
     
  8. Elan

    Elan steve french

    9,733
    109
    63
    tioga dh, 32 hole.. kevin claimed the 26" so no one else can have it unless he tries to scam me :squint: , i doubt any one really wants the 24", but its still for sale anyways.

    minion - $15 shipped to cali.
     
  9. hophopsnap

    hophopsnap Well-Known Member

    2,851
    134
    63
    do you think it would be a good front or would it be shit? I have a minion rear 2.7 in super tacky...hmmm
     
  10. Elan

    Elan steve french

    9,733
    109
    63
    its a 2.5" dual ply DH.. i think it would be horrible for a front
     
  11. hophopsnap

    hophopsnap Well-Known Member

    2,851
    134
    63
    yeah me to...never mind my tires last forever...
     
  12. joseph

    joseph Guest

    57
    0
    0
    what's the specs on that 24" rim. I'm looking for a 24" for the front of my dirtjumper. let me know and how much it would be shipped to Pennsylvania, zip code 17846.
    thanks!
     
  13. DAVE-O!

    DAVE-O! Guest

    60
    0
    0
    how many bolts do the cranks have?
     
  14. Elan

    Elan steve french

    9,733
    109
    63
    joseph- its a tioga dh rim. they are eyeletted and welded. it has never been laced, its brand new. they are pretty wide too, id say ~37mm. they are supposed to be disc specific, but people have used rim brakes on them with no trouble. ill ship to penn, you send me $30. this is a ~$80 rim btw.

    dave- 4 bolt, cant remember the bcd..same as all four bolts though.
     
  15. codybuehler

    codybuehler New Member

    16
    0
    0
    hey, it's joseph, with a different name. Send me an address to [email protected]om and i'll send it out. thanks!