I'm thinking of getting this derailleur

Discussion in 'Observed Trials Discussion' started by Jos, Oct 29, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rob.K

    Rob.K Guest

    1,811
    67
    0
    looks like a peice of shit!!

    Might as well Go for it; you don't need anything special when it comes to trials anyways...
     

  2. Gargamel

    Gargamel Jakabok

    34
    0
    0
    Yeah, any short cage does the job. I wouldnt be too sure about this one... you should check your lbs for a Sora, anyway that piece of ... is probably gonna cost as much with shipping and everything.

    edit :

    i missed the (hahaha)... i guess you werent serious... It look sexy
     
  3. Jos

    Jos I'd hit it!

    119
    2
    0
    no, i wasn't serious at all.

    Friction shifters are such crap.
     
Thread Status:
Not open for further replies.