Guy dragging dead possum on a go-kart *PIC*

Discussion in 'The Gutter' started by AndyT, Nov 21, 2004.

  1. AndyT

    AndyT New Member

    13,053
    91
    0
  2. Rob.K

    Rob.K Guest

    1,811
    67
    0
    haha alright then...............
     

  3. OTAdmin

    OTAdmin Administrator Staff Member

    2,984
    105
    63
    He's just playin possum :rofl:
     
  4. poutine

    poutine Guest

    180
    0
    0
    Fag i hope a car hits that mother fucker one day.
     
  5. tomacropod

    tomacropod Rum Pig

    4,881
    87
    0
    possum's dead already poutine, you'd just be messin' up a fine car.

    - Joel
     
  6. poutine

    poutine Guest

    180
    0
    0
    Then a 82 rust bucket fleetwood.

    Shoud do the job then.
     
  7. tomacropod

    tomacropod Rum Pig

    4,881
    87
    0
    very good choice. Have at thee.

    - Joel
     
  8. Fast Fashion

    Fast Fashion Youth in Asia?

    525
    34
    0
    while i'll agree with you that the guy is most likely a redneck moron. you sound like a hippie douche.
     
  9. KyleT

    KyleT Guest

    517
    2
    0
    :werd:
     
  10. Simonk

    Simonk Guest

    3,232
    3
    0
    is that a volvo to the left???!!!!
     
  11. CoppellStereo

    CoppellStereo Ruff Rider

    2,781
    339
    83
    pretty sure, S60 or S80, or an mid 90s accord
     
    Last edited: Nov 22, 2004
  12. Peace

    Peace pedocrab

    3,702
    57
    0
    yeah an s60, s50 is gonna come with shitty hub caps like those....no! looks more like a neon or somethin, or some shit american car ha!
    Peace
     
  13. Fast Fashion

    Fast Fashion Youth in Asia?

    525
    34
    0
    it's a honda accord you dumb shits. new volvo with 4 lug bolt pattern? no.
     
  14. CoppellStereo

    CoppellStereo Ruff Rider

    2,781
    339
    83
    calm down, geez, some of us dont know the ghetto cars as well as you:p
     
  15. Blackstick

    Blackstick Well-Known Member

    2,089
    244
    63
    Have at thee! :rofl:
     
  16. Dr Game

    Dr Game Guest

    211
    5
    0
    that would be sick to be the one who ties a rope to it
     
  17. trauma100

    trauma100 Modest

    3,907
    126
    63
    that has to be andrew driving the go-cart!
     
  18. tomacropod

    tomacropod Rum Pig

    4,881
    87
    0
    :rofl:

    argh ! Thrust !

    - Joel
     
  19. Blackstick

    Blackstick Well-Known Member

    2,089
    244
    63
    Parry!

    Ok stop now :greddy: