Observed Trials banner
1 - 20 of 101 Posts

·
Premium Member
Joined
·
1,649 Posts
every one of those men has had sex with a passed out girl.
especially the one in the middle, shifty eyed mother....
 

·
Premium Member
Joined
·
1,442 Posts
Holy hell. You guys are sooooo cool. :bowrofl:



I love the holiday themed sweaters yall are wearing. I only wish I could find some so ghay during christmas time!!!
 

·
Banned
Joined
·
2,207 Posts
rocpyro said:
Holy hell. You guys are sooooo cool. :bowrofl:



I love the holiday themed sweaters yall are wearing. I only wish I could find some so ghay during christmas time!!!
Those are custom made dumbass.
 

·
Administrator
Joined
·
2,994 Posts
Discussion Starter · #10 ·
[HUN]KMT said:
How old is that pic? :hsugh:
We took it at OTN's corporate headquarters at OTN's christmas party last year, I just finished post processing it. I wanted to make sure I brought out Andrew's rosy red cheeks
 

·
Premium Member
Joined
·
1,649 Posts
Bill said:
We took it at OTN's corporate headquarters at OTN's christmas party last year, I just finished post processing it.
:rofl: I think matt is the one on the left. Sexy man.
 

·
Registered
Joined
·
931 Posts
Bill said:
We took it at OTN's corporate headquarters at OTN's christmas party last year, I just finished post processing it. I wanted to make sure I brought out Andrew's rosy red cheeks
:wuteva:

Then its you at the left i think. You changed a lot this year :x:
 

·
Administrator
Joined
·
2,994 Posts
Discussion Starter · #14 ·
Yep, me on the left. Elan and I were poz at this point, thats why we both have a smirk. Andrew is staring off blankly cause he had no idea we were gonna poz him later that night... poor bastard.
 

·
pedocrab
Joined
·
3,702 Posts
:rofl:

they definitely penetrated each other later that when fucking pissed.
 
1 - 20 of 101 Posts
Top