Zoo fork FINALLY gave out.

Discussion in 'Observed Trials Discussion' started by Fast Fashion, Jan 16, 2004.

  1. Fast Fashion

    Fast Fashion Youth in Asia?

    525
    34
    0
    tonight in Boulder it crapped out on me. damn good fok though

    [​IMG]
     
  2. AndyT

    AndyT New Member

    13,053
    90
    0
    that was my old fork, gotten at motorama. Lasted ALMOST year, with medium use....those tubes are literally as thin as 2 piece of paper, i nearly shat myself when i looked inside.
     

  3. WhiteRavenKS

    WhiteRavenKS Well-Known Member

    6,516
    103
    63
    well done dolphin, thats one well finished off fork!
     
  4. Fast Fashion

    Fast Fashion Youth in Asia?

    525
    34
    0
    here's me showing my support before i finished off the fork
    [​IMG]
    Elan showing how much he like the CU campus... and green hoodies
    [​IMG]
     
  5. ErikS

    ErikS New Member

    12
    0
    0
    :joshers:

    It was cool.

    My nuts still hurt.

    Erik S.
     
  6. WhiteRavenKS

    WhiteRavenKS Well-Known Member

    6,516
    103
    63
    elan... you and your mtn folk sweater... look like such a chester in that shot! :rofl:

    [​IMG]
     
  7. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
    i love teh maountings, and i have love for the ladies. and my smile is ludicrous
     
  8. RyanMcVicker

    RyanMcVicker Well-Known Member

    2,623
    35
    48
    lol, wow

    I had that happen to a rigid fork that was on my XC bike. It only bent 90 degrees though, not all the way off!! :eek:
     
  9. BiKe4EvEr

    BiKe4EvEr New Member

    195
    0
    0
    wow....ir REALLY did crap out on you
     
  10. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
    the first picture was taken about 5 minutes after the first crack, and directly following a 5mph run straight into a wall...
     
  11. RyanMcVicker

    RyanMcVicker Well-Known Member

    2,623
    35
    48
    Hahahahah, LMAO!

    On my XC bike, the first time it folded in a tiny bit near the top of the fork, could barely notice it. Then, a decent amount so it extended the wheel base a bit, lol. Then we got out a camera and had fun with it, doing little wheelie pops, then we got it at almost 90 degrees sticking forward. I will ask my friend if he still has the pics...
     
  12. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0