rear HS33 wanted

Discussion in 'For Sale / Want to Buy' started by ty, Jan 27, 2004.

  1. ty

    ty shizzle dizzle

    354
    1
    0
    if you have one in good shape im intrested, pm me or reply here

    edit: I have first dibs over all these jokers
     
  2. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
    im interested in one also, ill give up my ultimate set up for trade also. peace -elan
     

  3. afrobot

    afrobot Aluminum is for recycling

    1,533
    15
    0
    Elan ...you benadicked AArgnold traitor! Keep yor VD brakes
     
  4. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
    i am not if i get a new frame. LB or pure = dedicated, and there arent any decent adaptors out, and i want to give magura another chance, and i want a new bike, and i
     
  5. Stock

    Stock Tumescent.

    3,107
    87
    0
    Yo I'm looking for a rear maggie too, I'm sick and tired of the brake housings cracking every 5 minutes and making the brakes inoperable. :down:
     
  6. AndyT

    AndyT New Member

    13,053
    90
    0


    :ugh:
     
  7. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
  8. AgrAde

    AgrAde From your head to your fists

    4,250
    62
    48
  9. afrobot

    afrobot Aluminum is for recycling

    1,533
    15
    0
  10. Stock

    Stock Tumescent.

    3,107
    87
    0
    ?
     
  11. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
  12. Justin.L

    Justin.L New Member

    325
    1
    0
    i got black maggies with an rb lever. needs a new seal in the lever tho(seal) comes with a choice of evo adaptors or 4 bolt. and also its got milk pads. add me to ur msn. justinpx69@hotmail.com. make a deal
     
  13. ty

    ty shizzle dizzle

    354
    1
    0
    i got rear brakes about 3 weeks ago, but thanks any way :)
     
  14. bigd

    bigd I Have a

    238
    1
    0
    I have a front maggie i can setup for you as a rear and cut new lines, but if you use it for the rear the lever will be upside down. it functions exactly the same, and i can install the lines upside down so the bleed screw is at the top as well. i'll use blue blood cause its good shit. let me know.
     
  15. Elan

    Elan steve french

    9,726
    108
    0
    bigd, how much are you asking?
     
  16. bigd

    bigd I Have a

    238
    1
    0
    sheesh, maybe $40? fack i dunno i gotta find all the bits first, they're in a box somewhere. i've got some plaz pads too if you likey
     
  17. dnlcal

    dnlcal New Member

    1
    0
    0
  18. Andreas

    Andreas All About Trials

    1,308
    4
    0
    crashnscar has some HS-33's he has for sale, PM him or some shit like that
     
  19. crashnscar

    crashnscar New Member

    89
    0
    0
    Yeah, PM me if you want a HS33

    I have a set (1 front, 1 rear)